Disponibil 24H
0740 024 359
Înmormântare

Sunt numeroase aspecte care trebuie luate în considerare din momentul în care o persoană dragă trece la cele veșnice și până la slujba de înmormântare. De aceea noi, prin intermediul personalului nostru specializat și a colaboratorilor noștri, vom veni în ajutorul dumneavoastră prin efectuarea pașilor premergători slujbei de înmormântare, și nu numai.

Experiența firmei noastre în domeniul serviciilor funerare se reflectă în calitatea serviciilor pe care vi le oferim. Silentium Aeternum vă pune la dispoziție servicii și produse în întreaga țară. Vă oferim consiliere cu privire la produsele și serviciile funerare necesare fiecărui caz în parte, procedurile civile aplicabile în asemenea situații, tradițiile și obiceiurile funerare.

Pentru ca în acele puține momente rămase alături de persoana dragă trecută la cele veșnice să vă puteți lua rămas bun în liniște, vă recomandăm să optați pentru planificarea în avans a detaliilor privind organizarea tuturor celor necesare. Optând pentru această variantă, veți beneficia și de un discount de 10% la sicriul ales.

Mai jos puteți vedea serviciile noastre funerare, necesare în cazul unui deces.

De cele mai multe ori, lucrurile importante le plănuim dinainte; ne plănuim nunta, plănuim educația copiiilor noștri, ne plănuim vacanțele și alte evenimente previzibile.

Tocmai de aceea nu ar trebui să omitem și plănuirea evenimentelor mai puțin previzibile.

Vizitați pagina dedicată pentru mai multe detalii

Care sunt pașii de urmat în urma unui deces:

În fața pierderii unei persoane dragi, sarcinile practice care trebuie îndeplinite pot părea copleșitoare. Cu toate emoțiile și tristețea, există anumite etape și documente care trebuie abordate în procesul de gestionare a decesului.

  1. Primul pas care trebuie efectuat în cazul decesului unei persoane la domiciliu este constatarea decesului acesteia de către medicul de familie, care ulterior va elibera certificatul medical constatator al decesului (CMCD). În cazul în care medicul de familie nu poate fi contactat, noi vă punem în legătură cu cabinetul medical cu care colaborăm.
  2. În cazul unui deces neașteptat (suspect) anunțați Serviciul de Urgență 112. Certificatul va fi emis de către Medicina Legală după o anchetă amplă urmată de efectuarea necropsiei. Dacă persoana a decedat într-un spital, certificatul medical de deces va fi emis de către personalul medical.

  3. Contactați o firmă de servicii funerară care să fie autorizată DSP
  4. Eliberarea certificatului de deces:

Certificatul de deces se obține de la starea civilă/ primăria locală pe baza unor acte:

  1. Documentele necesare persoanei decedate
    • certificatul constatator al decesului
    • actul de identitate al persoanei decedate original
    • certificatul de naștere original
    • certificatul de căsătorie, după caz
    • livret militar, după caz
  2. Documente necesare aparținătorului (rudă al persoanei decedate)
    • act de identitate original
    • act care să dovedească gradul de rudenie, după caz (de exemplu certificat de naștere sau căsătorie).

În cadrul serviciului de toaletare, personalul nostru specializat efectuează operațiunile de spălat, igienizat, cosmetizat, bărbierit, îmbrăcat, așezarea persoanei decedate în sicriu.

Toate aceste operațiuni se efectuează cu produse speciale, de înaltă calitate, oferite de partenerii noștri Ceabis Italia.

Îmbălsămarea este procedeul medical care ajută la conservarea trupului neînsuflețit și la evitarea descompunerii acestuia.

Prin intermediul personalului nostru specializat, dar și al colaboratorilor noștri, vă punem la dispoziție două tipuri de îmbălsămare: îmbălsămarea tradițională și îmbălsămarea profesională (vezi mai jos).

Citește mai mult

Îmbălsămarea profesională sau tanatopraxia reprezintă un procedeu complex de conservare a trupului neînsuflețit, care permite familiei și celor apropiați să păstreze, pentru o perioadă îndelungată, imaginea vie a celui pe care l-au îndrăgit. Tot în cadrul serviciului de îmbălsămare profesională puteți opta și pentru reconstrucția corpului persoanei decedate (în caz de accident).

În urma efectuării procedurii de îmbălsămare se elibereaza certificatul de îmbălsămare, document obligatoriu pentru transportarea sicriului și depunerea acestuia la capelă.

Vă închiriem capace frigorifice de ultimă generație, pentru păstrarea trupului neînsuflețit la temperaturi scăzute, fiind o alternativă pentru privegherea persoanei dragi în condiții optime de igienă. Se poate închiria atât la domiciliu, cât și la capelă, iar transportul acestuia este gratuit pentru înmormântările organizate de compania noastră.

Pentru privegherea persoanei dragi care a trecut la cele veșnice, vă punem la dispoziție, în mod gratuit, un set de catafalc. alcătuit din: suport pentru susținerea sicriului, două lumini, o cruce și un suport pentru candelă.

Pentru a veni în ajutorul dumneavoastră, am creat în cadrul serviciilor noastre funerare și programarea înmormântării la biserică și cimitir.

Astfel nu veți mai fi nevoiți să irosiți timp în vederea rezervării datei și orei înmormântării.

Ajutorul de înmormântare este acordat în cazul persoanelor decedate, care au fost pensionare, sau unui membru din familie, care a avut în întreținere, până la data decesului, pe titularul pensionar. Compania noastră vă pune la dispoziție serviciul de obținere al ajutorului de înmormântare și totodată sprijin financiar până la încasarea acestuia.

Citește mai mult
Ajutorul este în valoare de 7567 lei și poate fi ridicat de la Casa Județeană de Pensii.
Pentru obținerea autorului de înmormântare sunt necesare următoarele acte:
  • Certificatul de deces (original + copie);
  • Buletinul sau Cartea de Identitate a solicitantului (original și copie);
  • Ultimul cupon de pensie al persoanei decedate;
  • Factura fiscală privind cheltuielile înmormântării, oferită de firma de servicii funerare;
  • Formular tip pentru acordarea ajutorului de înmormântare.
  • Un extras de cont semnat și ștampilat, în cazul în care se dorește ca banii să fie virați în contul bancar
Pentru obținerea sumelor rămase neîncasate de către persoana decedată:
  • Certificatul de deces (copie);
  • Buletinul sau Cartea de Identitate a solicitantului (copie);
  • Certificatele de Naștere și de Căsătorie ale solicitantului (copii);
  • Certificatul de moștenitor al solicitantului;
  • Ultimul cupon de pensie;
  • Formular tip pentru acordarea ajutorului de înmormântare.

Vă punem la dispoziție mașini funerare omologate și autorizate, cu sistem de climatizare, pentru transport funerar intern, internațional, dar și pentru efectuarea cortegiilor și a altor transporturi funerare.

Pentru mai multe detalii despre transportul internațional, vă rugăm să accesați pagina REPATRIERI.

Citește mai mult
Pentru a putea fi efectuat transportul funerar este necesară obținerea următoarelor acte:
  • Adeverința de înhumare;
  • Certificatul de deces;
  • Certificatul de îmbălsămare;
  • Adeverința de la Direcția de Sănătate Publică pentru transportul funerar.

Prin serviciul de manipulare a sicriului compania noastră vă pune la dispoziție efectuarea transportului și deplasarea acestuia de la domiciliu la mașina de transport funerar, de la mașină la capelă sau la biserică, transportul sicriului de la mașină în cimitir și până la locul de veci. Manipularea sicriului se face de o echipă alcătuită din 2-6 oameni, în funcție de solicitarea dumneavoastră.

În cadrul serviciilor noastre funerare se regăsește și serviciul pentru găsirea unui loc de veci.

Așadar, la solicitarea dumneavoastră, vă putem facilita achiziționarea unui loc de veci pentru persoana decedată într-unul din cimitirele locale.

Pentru că dorim să vă oferim servicii funerare complete, venim în ajutorul dumneavoastră și cu amenajarea locului de veci.

În cazul în care solicitați, personalul nostru pregătește groapa pentru înmormântare

Exprimați-vă regretul și dragostea cu ajutorul florilor! Vă punem la dispoziție orice fel de aranjamente florale pentru înmormântări: jerbe, coroane naturale și artificiale, buchete de flori, aranjament floral pentru sicriu, etc. Pentru înmormântările efectuate prin comania noastră, livrarea aranjamentelor este gratuită.

Citește mai mult

Aranjamentele florale pot fi realizate dintr-o varietate largă de flori, mărimea și modelul fiind lăsat la alegerea dumneavoastră. Aranjamentul poate fi însoțit de un mesaj de rămas bun scris pe o panglică atașată acestuia.

În cazul în care optați pentru livrarea aranjamentelor florale, vă rugăm să ne specifiați: numărul de telefon al persoanei destinatare (participant la ceremonie, persoană prezentă la locul de livrare, etc), intervalul orar preferat pentru livrare și amănunte cu privire la locul livrării.

Vă punem la dispoziție o gamă largă de accesorii funerare necesare pentru înmormântare. La cererea dumneavoastră, toate aceste pot fi ambalate în funcție de preferințe (lumânare mare înfășurată cu prosop și legată cu panglică, lumnare mică înfășurată cu batistă și legată cu panglică, batistă legată cu panglică neagră, prosop legat cu panglică neagră, etc.).

Colaboratorii noștri execută o varitate de produse de panificație și patiserie: colăcei, colaci medii, cornuri, colaci (pentru preot), cozonaci cu mac și cu nucă, sărățele, saleuri, etc.

Livrarea produselor este gratuită, pentru înmormântările organizate prin compania noastră.

Pentru organizarea pomenilor, colaborăm cu diferite restaurante și firme de catering din municipiu, dar și din județ. În cazul în care optați pentru serviciul de catering, transportul este gratuit în municpiul Arad.

Pentru a obține o ofertă specifică nevoilor și cerințelor dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați.

În cadrul serviciilor noastre, puteți opta pentru înmormântări pe muzică de fanfară. De asemenea, puteți opta și pentru pachetul foto-video efectuat de o echipă specializată pe astfel de servicii.

Pentru a obține o ofertă specifică nevoilor și cerințelor dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați